Friday, August 12, 2011

JOURNEY - From Pangkor with Love: Part II

Salam.

Ini adalah sambungan drpd artikel JOURNEY - From Pangkor with Love: Part I

30 Nov 2010

Pagi tu ada jungle tracking, aktiviti yg aku tak tahu menahu pun wujud dlm schedule.
Aku bkn bwk baju seluar utk aktiviti mcm tu. Kebetulan pulak mlm semalam hujan, so hutan mmg lecah habis, dan bila dah keadaan mcm tu, pacat mmg bersepah-sepah la.

 
 

Eh, apedehal. Bukan nak pergi perang kan? Berbekalkan satu-satunya sandal jalan yg aku ada, aku redah  jugak masuk hutan bersama Adi Mang. Mmg ada la 2-3 kena gigit pacat. Ala, pacat je pun, bukan lintah. Tak kena gigit pacat, tak jantan la, ye dak?

 
 
 
 


Keluar je hutan, budak-budak tu dibenarkan berehat jap, then sambung aktiviti Rafting, kena merakit sampai la ke resort. Shift bertukar, Mike dan Azaoth pulak yg kena kerja ambil gambar.
Aku dan Adi Mang naik bot balik ke resort. On the way atas bot tu smpt la snap seascape sikit dgn goyang-goyangnya. Terpaksa edit kasi horizontal straight balik.

 
 
 

Sampai resort, lunch dulu.
Pastu watpe eh, kitorang tidur kot. Lupa sudah, heh!

Petang tu best sikit, aktiviti merayau.

To be continued...

Ejad Fotopoyo

No comments:

Post a Comment